Oferta

WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE BUDOWY MARKI – OFERTA

Kiedy należy podjąć współpracę?
– Gdy startujesz w biznesie z nową marką…
– gdy masz już markę i chcesz ją rozszerzyć – wypromować – wejść w nowe obszary biznesu,
– gdy masz markę (firmową, produktową, osobistą), ale coś nie działa, więc chcesz znaleźć przyczynę i poprawić sytuację.
Co otrzymasz?
– indywidualny plan budowy lub wzmocnienia marki, który będziesz mógł wcielić w czyn,
– mój nadzór nad realizacją planu wraz z bieżącym reagowaniem na zmiany sytuacji, kryzysy, podjęte kroki,
– sesje mentorskie, czyli pod moim kierunkiem będziesz wdrażał konieczne zmiany lub budował swoją markę od podstaw,
– stałe konsultacje (superwizja) w tak długim czasie, jak będzie tego wymagała Twoja – i Twojej marki – sytuacja na rynku,
– inne korzyści, według ustaleń obu stron.

Wersja A Strategia budowy marki na zamówienie

Budujesz biznes? Chcesz robić karierę publiczną?
Usługa wykonania strategii budowy lub wzmocnienia marki osobistej / biznesowej

Proces współpracy obejmuje:

I.OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWY MARKI OSOBISTEJ DLA DANEJ OSOBY / MARKI BIZNESOWEJ

EFEKT: Na podstawie zbudowanej strategii Klient nabywa rozpisany plan, wg którego działa przez zaplanowany okres czasu; wie, jak opisywać i sprzedawać markę, adresując ją do różnych grup klientów i nie tylko; ma także zdefiniowany i zaplanowany harmonogram, który – realizowany punkt po punkcie – ma przynieść założone efekty wizerunkowo-marketingowe.

II.DOBÓR ODPOWIEDNICH NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO REALIZACJI STRATEGII

Wraz z opisem jak i kiedy ich używać świadomie, by osiągnąć zaplanowane cele, formy promocji wizerunkowo-marketingowych.

EFEKT: Klient nie zastanawia się, jakich narzędzi promocyjnych użyć w danym momencie ponieważ ma je zaplanowane i może z nich korzystać wg swoich planów marketingowo-sprzedażowych.

DODATKOWO GRATIS (WERSJA PREMIUM): LISTA MEDIALNA

Jest to przygotowanie listy mediów, z jakimi warto współpracować przy promocji danej marki oraz opis zasad współpracy z mediami.

Wersja B Strategia budowy marki osobistej dla właściciela marki biznesowej

Nie jesteś pewien, czy działasz optymalnie promując własne nazwisko i markę?
Pomoc mentorska– wsparcie – know-how w budowie marki osobistej

Proces współpracy obejmuje:

I.OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWY MARKI OSOBISTEJ DLA WŁAŚCICIELA DANEJ MARKI BIZNESOWEJ

Cały proces odbywa się na sesjach mentorskich, na których pracujemy wspólnie.  Klient jest otoczony moją opieką i „prowadzony” podczas opracowywania docelowej marki osobistej a także po zakończeniu procesu.

EFEKT: po skończonym procesie Klient wie, jak wygląda jego docelowa marka w relacji z otoczeniem, wie, jak ma działać i się prezentować, by osiągać taki efekt, jaki był zaprojektowany w trakcie pracy nad nim. Dobrana strategia pozwala mu realizować plan budowy i wzmacniania marki poprzez zaplanowane działania wizerunkowo-marketingowe.

II.DOBÓR NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO PROMOCJI MARKI

Do strategii dochodzi dobrany zasób narzędzi promocyjnych, których świadomego użycia Klient uczy się w trakcie sesji.

III.EWALUACJA / NADZÓR

Po zakończonym procesie opracowywania docelowej marki, Klient działa już na rynku promując swą markę. Raz na miesiąc proponuję Klientom sesje ewaluacyjne, na których omawiamy podjęte przez ostatni czas kroki i analizujemy efekty pracy.

Jest to najskuteczniejsza wg mojej praktyki i doświadczenia metoda budowy marki osobistej w biznesie, przynosząca dobre i długotrwałe rezultaty.

Wersja C Zmiana / repozycjonowanie / wzmocnienie marki osobistej lub biznesowej

Twoja marka biznesowa ma problemy? Coś nie działa i zastanawiasz się co? 
Analizy eksperckie i strategie działania

Proces współpracy obejmuje:

I.OPRACOWANIE STRATEGII ZMIANY LUB WZMOCNIENIA MARKI OSOBISTEJ DLA DANEJ OSOBY / MARKI BIZNESOWEJ[1]

EFEKT: Klient dostaje szczegółówą analizę razem z wnioskami i zbudowaną na tej podstawie strategią zmian.

II.PROPOZYCJĘ ODPOWIEDNICH NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO REALIZACJI STRATEGII ZMIANY

EFEKT: Klient nie zastanawia się, jak poprowadzić wdrożenie zmian, gdyż ma opracowaną strategię, wg której  działa.

III. LISTĘ MEDIALNĄ (opcjonalnie)

Przygotowanie listy mediów, z jakimi warto współpracować przy promocji danej marki oraz opis zasad współpracy z mediami.

Bardzo serdecznie zapraszam do współpracy i kontaktu 🙂

UWAGA! Powyższa oferta jest ofertą ogólną, ramową. Szczegółowa oferta dedykowana może powstać tylko w oparciu o szczegółowe ustalenia obu stron.

O moim doświadczeniu i wartościach, jakimi się kieruję w pracy, przeczytacie Państwo tutaj.