Zestaw dobrych pytań o marce osobistej – na start

Opublikowano: 01-10-2018


„Czego chcesz?”
„Skąd będziesz wiedział, że to już masz?”
„Co cię przed tym powstrzymuje?”
„Czego potrzebujesz, żeby to dostać?”

Oto kolejny zestaw dobrych pytań, który wrzucam Wam celem inspiracji dla budowy własnej MARKI. Może być bardzo pomocny na START, gdy już wiadomo, że chce się podjąć to WYZWANIE, ale za bardzo tkwi się w… chaosie prapoczątku.
🎯
Zdarza się (bardzo często), że piszecie do mnie z ogólnym pytaniem / prośbą, mniej więcej taką: „zerknij na moją stronę / profil na FB / blog / vlog itp. i powiedz, jak powinienem kreować własną markę.
Zaczynam wtedy od prostych pytań: „A jakie są Twoje cele, wizja przyszłości, co chcesz osiągnąć?” itp.. To są naprawdę PODSTAWOWE kwestie i nikt za Was na nie nie odpowie. Jeśli szukacie porad na temat marki czy promocji własnego nazwiska lub produktu, powyższe pytania to podstawa.

Mentor Marki 01-10-18 Zestaw pytań o marce osobistej na start

BTW, to są słynne pytania równie słynnej Virginii Satir, amerykańskiej psychoterapeutki, której jestem fanką i której 30 rocznica śmierci właśnie minęła. Nie, ta pani nie zajmowała się marką. Ale…
Stąd płynie jeszcze jeden (banalny, ale słuszny)wniosek:
INSPIRACJĘ można znaleźć wszędzie i u każdego.
Raczej nie w książkach o marketingu i marce, bo one zbyt koncentrują się na narzędziach a mniej na PROCESIE, który jest podstawą. A skoro to proces, to od razu wiadomo, że będzie trwał, nie da gotowych odpowiedzi od razu.
🎯
Drogi markowiczu, popracuj z tymi fajnymi pytaniami. Są dobre do przemyśleń nawet, gdy już tę markę masz. Bo proces… tak, on nigdy się nie kończy, przecież zawsze możesz być jeszcze lepszy…

👩I na koniec prośba: jeśli spodobał Ci się ten post lub uważacie, że może być istotny dla innych, proszę zalakuj, skomentuj, udostępnij. Wielkie dzięki 🙂

Zdjęcie: pixabay.com

Udostępnij: