A jeśli jesteś zainteresowany innymi wariantami pomocy Twojej marce, oto oferta szczegółowa:
Kiedy należy podjąć współpracę?
Co otrzymasz?
Budujesz biznes? Chcesz robić karierę publiczną?
Usługa wykonania strategii budowy lub wzmocnienia marki osobistej / biznesowej
Proces współpracy obejmuje:
I.OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWY MARKI OSOBISTEJ DLA DANEJ OSOBY / MARKI BIZNESOWEJ
EFEKT: Na podstawie zbudowanej strategii Klient nabywa rozpisany plan, wg którego działa przez zaplanowany okres czasu; wie, jak opisywać i sprzedawać markę, adresując ją do różnych grup klientów i nie tylko; ma także zdefiniowany i zaplanowany harmonogram, który – realizowany punkt po punkcie – ma przynieść założone efekty wizerunkowo-marketingowe.
II.DOBÓR ODPOWIEDNICH NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO REALIZACJI STRATEGII
Wraz z opisem jak i kiedy ich używać świadomie, by osiągnąć zaplanowane cele, formy promocji wizerunkowo-marketingowych.
EFEKT: Klient nie zastanawia się, jakich narzędzi promocyjnych użyć w danym momencie ponieważ ma je zaplanowane i może z nich korzystać wg swoich planów marketingowo-sprzedażowych.
DODATKOWO GRATIS (WERSJA PREMIUM): LISTA MEDIALNA
Jest to przygotowanie listy mediów, z jakimi warto współpracować przy promocji danej marki oraz opis zasad współpracy z mediami.
Nie jesteś pewien, czy działasz optymalnie promując własne nazwisko i markę?
Pomoc mentorska– wsparcie – know-how w budowie marki osobistej
Proces współpracy obejmuje:
I.OPRACOWANIE STRATEGII BUDOWY MARKI OSOBISTEJ DLA WŁAŚCICIELA DANEJ MARKI BIZNESOWEJ
Cały proces odbywa się na sesjach mentorskich, na których pracujemy wspólnie. Klient jest otoczony moją opieką i „prowadzony” podczas opracowywania docelowej marki osobistej a także po zakończeniu procesu.
EFEKT: po skończonym procesie Klient wie, jak wygląda jego docelowa marka w relacji z otoczeniem, wie, jak ma działać i się prezentować, by osiągać taki efekt, jaki był zaprojektowany w trakcie pracy nad nim. Dobrana strategia pozwala mu realizować plan budowy i wzmacniania marki poprzez zaplanowane działania wizerunkowo-marketingowe.
II.DOBÓR NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO PROMOCJI MARKI
Do strategii dochodzi dobrany zasób narzędzi promocyjnych, których świadomego użycia Klient uczy się w trakcie sesji.
III.EWALUACJA / NADZÓR
Po zakończonym procesie opracowywania docelowej marki, Klient działa już na rynku promując swą markę. Raz na miesiąc proponuję Klientom sesje ewaluacyjne, na których omawiamy podjęte przez ostatni czas kroki i analizujemy efekty pracy.
Jest to najskuteczniejsza wg mojej praktyki i doświadczenia metoda budowy marki osobistej w biznesie, przynosząca dobre i długotrwałe rezultaty.
Twoja marka biznesowa ma problemy? Coś nie działa i zastanawiasz się co?
Analizy eksperckie i strategie działania
Proces współpracy obejmuje:
I.OPRACOWANIE STRATEGII ZMIANY LUB WZMOCNIENIA MARKI OSOBISTEJ DLA DANEJ OSOBY / MARKI BIZNESOWEJ[1]
EFEKT: Klient dostaje szczegółówą analizę razem z wnioskami i zbudowaną na tej podstawie strategią zmian.
II.PROPOZYCJĘ ODPOWIEDNICH NARZĘDZI PUBLIC RELATIONS I MARKETINGOWYCH DO REALIZACJI STRATEGII ZMIANY
EFEKT: Klient nie zastanawia się, jak poprowadzić wdrożenie zmian, gdyż ma opracowaną strategię, wg której działa.
III. LISTĘ MEDIALNĄ (opcjonalnie)
Przygotowanie listy mediów, z jakimi warto współpracować przy promocji danej marki oraz opis zasad współpracy z mediami.
Bardzo serdecznie zapraszam do współpracy i kontaktu 🙂
UWAGA! Powyższa oferta jest ofertą ogólną, ramową. Szczegółowa oferta dedykowana może powstać tylko w oparciu o szczegółowe ustalenia obu stron.
O moim doświadczeniu i wartościach, jakimi się kieruję w pracy, przeczytacie Państwo tutaj.