Ponad standard – dwa słowa kluczowe dla marki osobistej

Opublikowano: 07-01-2019


Cokolwiek byśmy nie czynili, za to jesteśmy oceniani

Gdy działamy przeciętnie – jesteśmy postrzegani jako przeciętni. Gdy wychodzimy ponad standard, dajemy innym od siebie coś ekstra, coś przemyślanego i stworzonego, z duszą. Wzbogacamy nie tylko swoje życie o satysfakcję z tego płynącą. Nasi odbiorcy oczekują nowego, niestandardowego działania, frapującej innowacji, której wcześniej nie widzieli i nie doświadczyli. Można im to dać na wielu polach. Jakie są dwa słowa kluczowe dla marki osobistej?

Historia pewnego chłopca…

🎸Na początku lat 60-tych pewien chłopiec, zdolny matematyk, zafascynowany muzyką i lubiący majsterkować z ojcem, stworzył instrument, który stał się jego znakiem rozpoznawczym przez następne półwiecze i działa do dziś. Gitara nazwana RED SPECIAL, budowana przez 18 miesięcy (!). Złożono ją z płyty z drzewa dębowego, kawałka osiemnastowiecznego kominka, kawałka stali oderwanego z siodełka motoroweru, sprężyn ze starego motocykla, perłowych guzików i szydełka wyszperanych w przyborniku mamy. Jej unikalny dźwięk słyszał każdy z nas w takich przebojach jak „Bohemian Rhapsody”, „We Are the Champions” i w wielu, wielu innych. To instrument z duszą, a jego właściciel jest mistrzem nad mistrze.

Wyróżnij się w biznesie

🎸W prowadzonym przez siebie biznesie czy innej działalności publicznej podejście niestandardowe i kreatywne, działanie ponad standard, są wysoko premiowane. Mogą także daleko zaprowadzić. Do tego można je przeprowadzić na prawie wszystkich polach, na jakich chcemy lub mamy pomysł. Dotyczy to zarówno samego produktu, usługi, sprawowanej funkcji itp. jak i sposobów sprzedaży, prezentacji, materiałów promujących, akcji reklamowych, dystrybucji, promocji cenowych, obsługi klienta, itd. Cokolwiek jesteśmy w stanie wymyślić w związku ze swoją działalnością.

🎸Szukamy własnej unikalności, nie tylko po to, by zagospodarować niszę czy wyróżnić się na forum publicznym. Szukamy także po to, aby poprzez to wyjątkowe działanie pokazać, jak bardzo nam zależy. Że to nie jest tylko biznes, interes, zarabianie pieniędzy, ale że o coś nam chodzi, robimy to „z duszą”. I właśnie w tym akurat jesteśmy najlepsi. Najlepsi, gdyż nikt inny nie ma takiego podejścia jak my, przekładającego się na nasze publiczne działanie i jego sukces. Nikt inny nie ma tego, co my i nie jest taki jak my, bo tylko my mamy swoje „red special”.

Zapraszam na konsultacje dotyczące marki osobistej

Ponad standard – dwa słowa kluczowe dla marki osobistej | MentorMarki.pl

Na zdjęciu: genialna i unikalna gitara RED SPECIAL i jej równie wyjątkowy właściciel Brian May 🙂

File:Queen And Adam Lambert – The O2 – Tuesday 12th December 2017 QueenO2121217-28 (39066620425).jpg
Raph_PH

Jeśli podoba Ci się wpis o tym, jakie są dwa słowa kluczowe dla marki osobistej i uważasz, że może być istotny także dla innych, proszę udostępnij, zalajkuj, skomentuj 🙂

Udostępnij:

Dorota Wróblewska

Dorota Anna Wróblewska – specjalistka public relations, stworzyła brand Mentor Marki. Pionierka mentoringu marki osobistej w biznesie, przeznaczonego dla osób pracujących na własne nazwisko, budujących „personal brand”.