Historia marki w 4 kamykach (milowych) zamknięta

Opublikowano: 10-12-2018


Najpierw jest…

Marzenie (Dream)

Działa jak natchnienie, bez którego nie wytyczysz kierunku, w którym powinieneś podążać. To z marzenia rodzi się wizja, a najlepsze marki to marki wizjonerskie, zmieniające rzeczywistość, wzbogacające ją o swój wkład dla świata.

Odwaga (Courage)

jest niezbędna, by sięgnąć po to marzenie, dobrać sposoby jego realizacji i przejśc drogę, która – wiadomo to z góry – będzie cieżka, długa, wysłana dołami, pełna ostu i pokrzyw, ale i róż dla samozaparcia i motywacji.

Inspiracja (Inspire)

Szukaj jej wśród ludzi, zjawisk, czynów. Obserwuj i przetwarzaj na swoje potrzeby, abyś to z kolei Ty mógł dać coś od siebie innym (marka to dawanie).

Ale to także INSPIRUJ! I ten etap nadchodzi, gdy z odwagą sięgnąłeś po realizację marzenia a inni docenili Twoją odwagę i korzystają z jej owoców, efektów Twojej pracy.

Harmonia (Harmony)

To nagroda. Osiągnięcie celów daje satysfakcję i błogie poczucie dobrze wykonanych życiowych / zawodowych zadań. Droga, którą się projektuje a potem podąża nią od marzenia do spełnienia, gdy się na nią spojrzy z perspektywy czasu i lotu ptaka, prezentuje się nam jako niezwykłe piekno życia.

Zdjęcie: pixabay.com

Udostępnij: