Historia marki w 4 kamykach (milowych) zamknięta

Opublikowano: 10-12-2018


Jaka jest historia marki zamknięta w czterech kamykach?

Najpierw jest…

Marzenie (Dream)

Działa jak natchnienie, bez którego nie wytyczysz kierunku, w którym powinieneś podążać. To z marzenia rodzi się wizja. Najlepsze marki to marki wizjonerskie, zmieniające rzeczywistość, wzbogacające ją o swój wkład dla świata.

Odwaga (Courage)

jest niezbędna, by sięgnąć po to marzenie, dobrać sposoby jego realizacji i przejść drogę. Z góry wiadomo, że będzie cieżka, długa, wysłana dołami, pełna ostu, ale i róż dla samozaparcia i motywacji.

Inspiracja (Inspire)

Szukaj jej wśród ludzi, zjawisk, czynów. Obserwuj i przetwarzaj na swoje potrzeby, abyś to z kolei Ty mógł dać coś od siebie innym (marka to dawanie).

Ale to także INSPIRUJ! I ten etap nadchodzi, gdy z odwagą sięgnąłeś po realizację marzenia a inni docenili Twoją odwagę i korzystają z jej owoców, efektów Twojej pracy.

Harmonia (Harmony)

To nagroda. Osiągnięcie celów daje satysfakcję i błogie poczucie dobrze wykonanych życiowych / zawodowych zadań. Droga, którą się projektuje a potem podąża nią od marzenia do spełnienia, gdy się na nią spojrzy z perspektywy czasu i lotu ptaka, prezentuje się nam jako niezwykłe piekno życia.

Przeczytaj także: Jak zbudować silną markę osobistą?

Historia marki w 4 kamykach (milowych) zamknięta | MentorMarki.pl

Zdjęcie: pixabay.com

Jeśli podoba Ci się wpis o tym, jaka jest historia marki osobistej zamknięta w 4 kamykach i uważasz, że może być istotny także dla innych, proszę udostępnij, zalajkuj, podziel się z innymi 🙂

Udostępnij:

Dorota Wróblewska

Dorota Anna Wróblewska – specjalistka public relations, stworzyła brand Mentor Marki. Pionierka mentoringu marki osobistej w biznesie, przeznaczonego dla osób pracujących na własne nazwisko, budujących „personal brand”.