Marka w służbie społeczeństwu. Kilka uwag…

Opublikowano: 25-06-2019


Wpływ marki

Marka w służbie społeczeństwu… Marki nie żyją w próżni. Każda z nich ma wpływ na ludzi, poprzez swoją realną wartość i korzyści z używania. Im popularniejsza, tym bardziej staje się przedmiotem dumy, towarem eksportowym i ambasadorem swojego kraju, kręgu kulturowego bądź regionu, z którego pochodzi. Jest wynikiem kreatywności przekształconej w konkretną umiejętność lub produkt. Pochodzi z pracy człowieka, zawsze służącej innym. Ciekawe, czy każdy „posiadacz” rozwijającej się marki ma tego świadomość?

Własna marka…

Marka w służbie społeczeństwu

Pielęgnowanie i i rozwijanie własnej indywidualności wraz z oddawaniem jej rezultatów społeczeństwu – czyli praca „na swoim” – aż się prosi o stworzenie własnej marki. I tu otwiera się szerokie pole do popisu, a inwencja jest nieograniczona.

Dzięki tej inwencji jesteśmy w takim a nie innym punkcie jako społeczeństwo i nadal będziemy się rozwijać jako suma naszych dążeń i działań. Dlatego tak istotne jest rozwijanie indywidualnych marek…

Wzajemne zaufanie

Ogólnie, dla społeczeństwa zdecydowanie bardziej prorozwojowe jest wzięcie odpowiedzialności za siebie i swoje działania zawodowe, niż korporacyjne poczucie bycia w masie. Bycie w masie to ograniczony indywidualny wpływ na aktywności firmy na rynku. Tak, nie jestem fanką korporacji i formatowania ludzi po korporacyjnemu, ale taką pracę także należy uszanować. Oczywiście nie jest to droga dla każdego.

Im więcej odpowiedzialnie działających na rynku „dobrych marek”- i tych indywidualnych, osobistych i tych biznesowych, a także marek organizacji pozarządowych…. Tym nam fajniej i bezpieczniej, prawda? Dobrze jest mieć taki komfort wzajemnego zaufania… jako indywidualna marka w służbie społeczeństwu 🙂

Dorota Anna Wróblewska, Mentor Marki

Udostępnij:

Dorota Wróblewska

Dorota Anna Wróblewska – specjalistka public relations, stworzyła brand Mentor Marki. Pionierka mentoringu marki osobistej w biznesie, przeznaczonego dla osób pracujących na własne nazwisko, budujących „personal brand”.